Регистрация на сгради в режим на етажна собственост

Нормативни документи
1. Закон за управление на етажната собственост - закон
 
Образци
 
Регистрация на сграда в режим на етажна собственост
 Към заявлението прилага:
1. копие от протокола на общо събрание, заверено от председателя на управителния съвет;
2. книга на етажната собственост – прошнурована и прономерована.
 

Уведомяване при промяна в управителния съвет
Съгласно чл.46б от ЗУЕС председателят на управителния съвет (управителят) на сграда или отделен вход в режим на етажна собственост подава в едномесечен срок от избирането си уведомление в административното бюро по местоживеене. Уведомлението съдържа имената, адрес и телефон на членовете на управителния съвет или на управителя и адреса на сградата в режим на етажна собственост, както и адрес за кореспонденция.

Уведомление по чл. 46б от ЗУЕС 356.77 KB 

 

 

Омбудсман Стара Загора
Харта на клиента
Проект "Българските общини работят заедно за подобряване на качеството на атмосферния въздух" (LIFE-IP Clean Air)
Индустриална "зона Загоре"
Авторско право за озвучаване на обекти
Актуализация на инвестиционната програма на община Стара Загора
Проект "Закриване и рекултивация на старо депо за твърди битови отпадъци на община Стара Загора"
Проект за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради
Проекти по ОП Околна среда
Областен информационен център
Национална програма за енергийна ефективност
Сертификати по ISO на община Стара Загора

Горещ телефон
за сигнали