Регистрация на сгради в режим на етажна собственост

 

Нормативни документи
1. Закон за управление на етажната собственост - закон
 
Образци
 
Регистрация на сграда в режим на етажна собственост
 Към заявлението прилага:
1. копие от протокола на общо събрание, заверено от председателя на управителния съвет;
2. книга на етажната собственост – прошнурована и прономерована.
 

Уведомяване при промяна в управителния съвет
Съгласно чл.46б от ЗУЕС председателят на управителния съвет (управителят) на сграда или отделен вход в режим на етажна собственост подава в едномесечен срок от избирането си уведомление в административното бюро по местоживеене. Уведомлението съдържа имената, адрес и телефон на членовете на управителния съвет или на управителя и адреса на сградата в режим на етажна собственост, както и адрес за кореспонденция.

Уведомление по чл. 46б от ЗУЕС 356.77 KB 

 

 

 

Омбудсман Стара Загора
Харта на клиента
Преброяване 2021
Подмяна на отоплителни уреди
Индустриална "зона Загоре"
Сертифициране по CAF
Национална телефонна линия за деца 116 111
Проект "Българските общини работят заедно за подобряване на качеството на атмосферния въздух"
Актуализация на инвестиционната програма на община Стара Загора
Авторско право за озвучаване на обекти
Проект за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради
Проекти по ОП Околна среда
Областен информационен център
Национална програма за енергийна ефективност
Сертификати по ISO на община Стара Загора

Горещ телефон
за сигнали