На основание чл. 21, ал. 1 от Закона за публичните предприятия, чл. 40, ал. 1 от Наредбата за упражняване правата на собственост на Община Стара Загора в търговски дружества с общинско участие в капитала и за сключване на договори за съвместна дейност, Решениe № 1862/28.07.2022г. на Общински съвет Стара Загора и Заповед № 10-00-1836/11.08.2022г. на Кмета на Община Стара Загора, e открита процедура за провеждане на конкурс за възлагане на управлението на лечебно заведение за извънболнична помощ, еднолично търговско дружество с принципал Община Стара Загора:
„Дерма Гард - Стара Загора“ ЕООД
С Решението са определени:
І. Изисквания към кандидатите:
- Да са български граждани или граждани на Европейския съюз
- Да притежават образователно-квалификационна степен магистър по медицина
- Да имат минимум 5 години трудов стаж като лекар по кожно-венерически заболявания
- Да не са поставени под запрещение
- Да не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер.
- Да не са лишени от правото да заемат длъжността управител на публично предприятие
- Да не са обявени в несъстоятелност, като еднолични търговци или неограничено отговорни съдружници в търговско дружество обявено в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори
- Да не са били членове на управителен или контролен орган на дружество, съответно кооперация, прекратени поради несъстоятелност през последните две години, преди назначаването, ако са останали неудовлетворени кредитори
- Да не заемат висша публична длъжност по чл. 6, ал. 1, т. 1-38 и 41-45 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, не е член на политически кабинет и секретар на община
- Да не извършват търговски сделки от свое или чуждо име
- Да не са съдружници в събирателни, командитни дружества и в дружества с ограничена отговорност
- Да не са управители или членове на изпълнителен и контролен орган на друго публично предприятие
Точки 10 и 11 се отнасят за дейност, сходна с дейността на дружеството.
ІІ. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса /свободен текст/
- СV /Автобиография/
- Копие от диплома за завършено висше образование
- Копие от документи, установяващи трудов стаж и професионален опит
- Свидетелство за съдимост
- Декларация, че са налице условията по точки от I.4 до I.12
Конкурсът ще се проведе на два етапа.
- Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.
- Представяне на разработена програма за тригодишен период на управление от кандидатите и провеждане на събеседване с тях.
Протоколът на комисията за допуснатите кандидати до конкурса, както дата, място и час на провеждане на втория етап на конкурса, ще се публикува на интернет страницата на Община Стара Загора – https://www.starazagora.bg.
Информация необходима за разработване на програмата и проект на договор за възлагане на управлението, ще се предоставят на кандидатите в Община Стара Загора, етаж 4, стая 405, всеки работен ден, в срок от 30.08.2022 г. до 09.09.2022 г.
Документи се приемат до 17.00 часа на 29.08.2022г. /включително/ в Община Стара Загора, бул.“Цар Симеон Велики“ 107, Информационен център - Деловодство, в запечатан плик с надпис, трите имена на кандидата и дружеството, за което кандидатства.
Допълнителна информация на телефон: 042/614 635, стая № 405, ет.4, Община Стара Загора.