ОБЩИНА СТАРА ЗАГОРА
На основание чл. 91 от Кодекса на труда и Заповед № 10-00-987/07.05.2024г. на Кмета на общината
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на длъжността „Директор” на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства с адрес гр. Стара Загора, ул. Родопи № 48
І. Характер на дейността
Директорът организира, ръководи и контролира цялостната дейност на Дневния център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства съгласно действащото законодателство. Осигурява пребиваването, предоставянето на социални услуги и медицински грижи на потребителите с цел осигуряване на оптимални условия за гарантиране на безопасността им и опазване на здравето и живота им. Отговаря за цялостната организация за функционирането на социалната услуга. Следи за спазването на закони, правилници, наредби, методики и подзаконовите нормативни актове, приложими за социалната услуга. Назначава персонала и следи за целесъобразното изготвяне и поддържане на цялостната документация. Поставя задачи на персонала и контролира тяхното изпълнение;
ІІ. Изисквания към кандидатите
- Образование - Висше, минимална образователно-квалификационна степен „Магистър”
- Специалност – „Социални дейности”; „Социален мениджмънт”; „Медицина”; „Психология”; „Социална работа и медиация”; „Социална педагогика”; „Специална педагогика”.
- Трудов стаж – минимум 3 години по специалността
- Да е български гражданин.
- Да не е осъждан, с влязла в сила присъда за умишлено престъпление.
- Да не е лишен от правото да упражнява професията си
- Да не страда от заболявания, които застрашават живота или здравето на потребителите.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса.
- Представяне на Програма за развитие на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, гр. Стара Загора, ул. „Родопи“ № 48 за 3 години и събеседване по разработената програма.
- Събеседване върху нормативните документи, касаещи цялостната административно-управленска и финансова дейност на заведението и правата и задълженията на директора като работодател на персонала в тях.
ІV. Необходими документи за допускане до конкурс:
- Заявление за участие в конкурс (свободна форма).
- Документ за самоличност (за сверка)
- Документ за завършено висше образование по посочените специалности (копие)
- Професионална автобиография.
- Копие от трудова книжка и/или служебна книжка и/или осигурителна книжка или друг официален документ, удостоверяващ трудовия стаж и заеманите длъжности.
- Мотивационно писмо
- Свидетелство за съдимост – оригинал (в срок на валидност)
- Карта за прeдварителен медицински преглед във връзка с кандидатстването за длъжността (оригинал).
- Удостоверение, че лицето не се води на диспансерен учет по повод психично заболяване (оригинал).
- Декларация, че кандидатът не е лишен от правото да упражнява професията си, а за кандидатите със специалност „Медицина” и документ от БЛС
- Референция от предходен работодател.
V. Срок и място на подаване на документите
Документите се приемат в едномесечен срок от публикуване на обявата /08.06.2024г./ в Отдел „Здравеопазване и социални дейности”, Община Стара Загора, ет. 7 стая 712 в запечатан плик, на който са посочени трите имена и адрес за кореспонденция с кандидата. Едновременно с документите за кандидатстване, в отделен запечатан плик с надпис „Програма”, кандидатите подават разработената от тях „Програма за развитие на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, гр. Стара Загора, ул. „Родопи“ № 48 за 3 години”. Допълнителна информация относно конкурса на тел. 042/614 872; 042/614 871