Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител и Заповед на Кмета на Община Стара Загора
- Минимални изисквания предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:
- Висше образование с минимална образователно-квалификационна степен “Магистър”;
- Професионален опит 4 години;
- Ранг – ІІІ-ти младши /ако лицето е работило като държавен служител/
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Област на висшето образование – „Технически науки“, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, специалност – Архитектура, съгласно Класификатора на висшето образование;
- Придобита пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от Закона за устройство на територията.
- Да отговаря на условията по чл. 7 от Закона за държавния служител.
- Допълнителни умения за заемане на длъжността: да познават нормативната уредба свързана с дейността по устройствено планиране, инвестиционно проектиране и строителство, контрол по устройство на територията, кадастър и регулация, ЗУТ, ЗМСМА и други специализирани нормативни актове. Да притежават стратегическа, лидерска и управленска компетентност, умения за обработване на информация, дигитална комуникация и умения за изграждане и поддържане на добри комуникативни отношения вътре и извън администрацията.
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно дейността на администрацията;
- Писмена разработка на тема: Цели на главния архитект в устройственото планиране на Община Стара Загора;
- Интервю.
-
Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС, към заявлението се прилагат:
- Декларация - Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва само номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобито в чужбина образование е вписана в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага.
- Копия на документи удостоверяващи пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от ЗУТ, издадени от компетентен орган.
- Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг, като държавен служител.
- Автобиография (европейски формат).
1. Заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез пълномощник. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. Копията на документите се представят заверени с вярно с оригинала с подписа на кандидата в цялост /от първа до последна страница/ в стая № 401, ет. 4 на Община Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 107 от 8.30 ч. до 12.30 ч. и от 13.30 ч. до 17.30 ч., в срок до 11 дни от деня на публикуването на обявлението за конкурса.
2. В случай, че документите се подават по електронен път, Заявлението за участие в конкурса и Декларацията на лицето по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се подават на адрес: [email protected].