Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител обявява Конкурс за длъжността Главен експерт в Дирекция „Общински проекти и контрол по строителството“
- Минимални изисквания и специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен “Бакалавър”;
- Професионален опит 2 години;
- Ранг – ІV-ти младши /ако лицето е работило като държавен служител/.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- Висше техническо образование, направление Архитектура, строителство и геодезия, специалност – Строителство на сгради и съоръжения или Строителство и архитектура на сгради и съоръжения;
- Пълна проектантска правоспособност;
- Познаване на нормативната уредба, касаеща дейността на длъжността и умения за ползване на същата; Дигитална компетентност;
- Познаване устройството, функциите и дейността на държавната администрация, на местното самоуправление и местната администрация;
- Професионален опит в извършване на дейности в области свързани с функциите определени в длъжностната характеристика на конкурсната длъжност;
- Начин на провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю /с издържалите теста кандидати/.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от НПКПМДС/, към заявлението се прилагат:
- Декларация - Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копия на официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността;
- Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от НПКПМДС/, към заявлението се прилагат:
- Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстването за работа при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Кратко описание на длъжността: Главният експерт в Дирекция „Общински проекти и контрол по строителството“, отговаря за дейността по подготовка на проектни документи, свързани с изграждане, ремонт и поддръжка на обекти, собственост на Община Стара Загора, когато същите се изграждат със средства от бюджета на Общината, средства от Европейски съюз и др. финансиране. Участва в планирането и изграждането на нови и ремонта на съществуващите общински сгради. Оценява и одобрява инвестиционни проекти в части „Строителни конструкции“ и ПБЗ. Носи пряка отговорност за извършваните от него действия, свързани с изпълнението на длъжността.
- Минимален размер на основната заплата – 720.00 лева. Основният размер на заплатата се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
- Подаването на заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез пълномощник. Копията на документите се представят в стая № 401, ет. 4 на Община Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 107 от 8.30 до 12.30 часа и от 13.30 ч. до 17.30 ч., в срок до 10 дни от деня на публикуването на обявлението за конкурса.
В случай, че документите се подават по електронен път, Заявлението за участие в конкурса и декларацията на лицето за неговото гражданство, както и обстоятелствата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се подават на адрес: [email protected] - Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Стара Загора - www.starazagora.bg.