Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител обявява Конкурс за длъжността Началник на отдел „Управление и разпореждане с общинска собственост“.
- Минимални и специфични изисквания за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
- Висше образование с минимална образователно-квалификационна степен “Бакалавър”
- Професионален опит 3 години;
- Ранг – III-ти младши /ако лицето е работило като държавен служител/.
- Специфичнии изисквания и квалификации за заемане на длъжността:
- Да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
- Допълнителни изисквания и квалификации за заемане на длъжността:
- Кандидатите да притежават дигитална компетентност; да познават действащата нормативната уредба, касаеща изпълнението на длъжността и да притежават умения за ползване на същата; Да познават устройството, функциите и дейността на държавната администрация, на местното самоуправление и местната администрация; Да притежават професионален опит в извършване на дейности в области свързани с функциите определени в длъжностната характеристика на конкурсната длъжност;
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстването за работа при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Конкурсът да се проведе по реда на чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно дейността на администрацията;
- Интервю.
- Кандидатите да представят следните документи:
- Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС/, като към заявлението се прилагат:
- Декларация - Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти в заявлението се посочва само номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копия на официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
- Автобиография (CV – европейски формат);
- Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС/, като към заявлението се прилагат:
- Минимален размер на основната заплата за длъжността е 933 лева. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗДСл и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
- Кратко описание на длъжността: Началникът на отдел „Управление и разпореждане с общинска собственост“ ръководи, организира, координира, контролира и отчита непосредствено дейността на отдела и на служителите в него. Организира подготвителните действия за изготвяне на предложения до Общински съвет. Изготвя предложения за извършване на разпоредителни сделки. Докладва пред постоянните комисии към Общински съвет относно предложенията за извършване на разпоредителни сделки: продажби, делби, замени, учредяване на вещни права и др. Изготвя предложения до Общински съвет за придобиване на имоти и за реализиране на публично-частни партньорства. Организира компетентното проучване и решаване на постъпили сигнали, заявления и предложения на граждани, касаещи работата на отдела и др.
- Подаване на заявления на кандидатите за участие в конкурса:
- Заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез пълномощник. Копията на документите се представят заверени с подписа на кандидата в стая № 401, ет. 4 на Община Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 107 от 8.30 до 12.30 часа и от 13.30 ч. до 17.30 ч., в срок до 11 дни от деня на публикуването на обявлението за конкурса.
- В случай, че документите се подават по електронен път, Заявлението за участие в конкурса и декларацията на лицето за неговото гражданство, както и обстоятелствата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се подават на адрес: [email protected].
- Обявлението за конкурса да се публикува в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт за търсене на работа - https://www.jobs.bg и на страницата на Община Стара Загора - https://www.starazagora.bg.
- Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса, както и всички други съобщения свързани с конкурса да се обявят на интернет страницата на Община Стара Загора - https://www.starazagora.bg.