На основание чл. 91 от Кодекса на труда и Заповед № 10-00-1950/30.07.2021г. на Кмета на общината, Община Стара Загора обявява Конкурс за заемане на длъжността „Управител” на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ в община Стара Загора.
І. Характер на дейността
Управителят на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ организира, ръководи и контролира цялостната дейност по предоставянето ѝ съгласно действащото законодателство. Разработва процедурата/процедурите за заявяване, насочване, изготвяне на индивидуална оценка на потребностите и за ползването на социалната услуга „Асистентска подкрепа”, създава организация за тяхното прилагане и спазване. Подбира и назначава екипа за администриране на услугата, както и определения брой лични асистенти. Изпълнява всички дейности и ангажименти като второстепенен разпоредител с бюджет по Бюджета на община Стара Загора. Организира, ръководи и контролира и цялостната дейност по изпълнение на Закона за личната помощ.
ІІ. Изисквания към кандидатите
- Образование - Висше, минимална образователно-квалификационна степен „Магистър”
- Професионален опит – минимум 3 години опит в управлението на хора и финанси или 3 години стаж в сферата на социалните услуги или здравеопазването.
- Да е български гражданин.
- Да не е осъждан, с влязла в сила присъда за умишлено престъпление.
- Да не е лишен от правото да упражнява професията си
- Да не страда от заболявания, които застрашават живота или здравето на потребителите.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса
- Представяне проект на Методика за организиране и предоставяне на услугата „Асистентска подкрепа“ и събеседване върху него.
- Събеседване върху нормативните документи, касаещи цялостната административно-управленска и финансова дейност по услугата „Асистентска подкрепа“, дейностите по прилагане на Закона за личната помощ и правата и задълженията на ръководителя като работодател на персонала.
ІV. Необходими документи за допускане до конкурс:
- Заявление за участие в конкурс (свободна форма).
- Документ за самоличност (за сверка)
- Документ за завършено висше образование (копие)
- Други документи, удостоверяващи допълнителни квалификации и завършени обучения.
- Професионална автобиография.
- Копие от трудова книжка и/или служебна книжка и/или осигурителна книжка или друг официален документ, удостоверяващ професионалния/трудовия стаж и заеманите длъжности.
- Мотивационно писмо
- Свидетелство за съдимост – оригинал (в срок на валидност)
- Карта за прeдварителен медицински преглед във връзка с кандидатстването за длъжността (оригинал).
- Удостоверение, че лицето не се води на диспансерен учет по повод психично заболяване (оригинал).
- Декларация, че кандидатът не е лишен от правото да упражнява професията си, а за кандидатите със специалност „Медицина” и документ от БЛС
- Референция от предходен работодател.
V. Срок и място на подаване на документите
Документите се приемат в едномесечен срок от публикуване на обявата (до 31.08.2021г.) включително в „Личен състав” на Отдел „Здравеопазване и социални дейности”, Община Стара Загора, ет. 7 стая 712 в запечатан плик, на който са посочени трите имена и адрес за кореспонденция с кандидата. Едновременно с документите за кандидатстване, в отделен запечатан плик, кандидатите подават разработената от тях „Методика за организиране и предоставяне на услугата „Асистентска подкрепа”
Допълнителна информация относно конкурса на тел. 042/614 872; 042/614 871