Процедура за набиране и подбор на кандидати за длъжност "Личен асистент" по Проект "Заедно за независим живот"

Размер на шрифта: A A A

Във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-2.002-0294 „Заедно за независим живот“, по Оперативна Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“, процедура за директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.002 „Независим живот“, община Стара Загора обявява набиране и подбор на кандидати за длъжността:


I. Личен асистент – на 4 часов работен ден, срочен трудов договор.

 

За Лични асистенти могат да кандидатстват лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст, съгласно чл. 68 от КСО и които са:
• безработни лица;
• трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
• неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.

 

Обявление 166.27 KB 30/06/2017, 14:25

 

Необходими документи за кандидатстване:

• Заявление /по образец/ - Приложение 1;
• документ за самоличност /копие/;
• автобиография;
• документ за придобитата образователна степен /копие/;
• служебна бележка, относно регистрация в Бюро по труда /ако кандидатът е безработен/;
• служебна бележка от месторабота /ако кандидатът работи/;
• служебна бележка от учебно заведение /ако кандидатът учи/;
• пенсионно разпореждане /само за кандидат, придобил право на пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст/;
• копие от удостоверение за преминато обучение;
• Декларация лични данни /по образец/ - Приложение 2;

 

Документите се подават лично всеки работен ден от 9.00 до 17.00 часа в срок от 03.07.2017г. до 12.07.2017г. включително в сградата на Общинска администрация - Стара Загора на адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107, ет. 7, стая 719.

Допълнителна информация относно подбора на тел. 042/614 872 и 042/614 879.

Горещ телефон
за сигнали