Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работно място № 6 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за издаване на удостоверение относно собствеността на имот
- Документ за собственост /копие/
- Актуална скица на имота по плана за регулация, издадена от Община Стара Загора /копие/
- Актуални скица/схема на имота, издадена от Служба по геодезия, картография и кадастър - гр. Стара Загора /копие/
- Удостоверение, издадено от Областна администрация Стара Загора дали имотът е вписан в актовите книги за държавна собственост /копие/
- Актуално удостоверение за наследници /при необходимост/
- Нотариално заверена декларация за идентичност на имена
- Документ за платена такса
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник
Издаване на Удостоверение относно собствеността на недвижим имотУдостоверение относно собствеността на недвижим имот се издава от отдел "Регистрация на общинска собственост" и се подписва от директор на дирекция "Общинска собственост и стопанска политика".
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 8.5 лв.
За бърза услуга 17 лв.
За експресна услуга 25.5 лв.
обикновена услуга - в рамките на 5 дни
бърза услуга - в рамките на 3 работни дни
експресна услуга - в рамките на 1 работен ден
Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
Банкова сметка –BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта