Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работни места № 7, 8 и 9 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за издаване на удостоверение за факти и обстоятелства по териториално и селищно устройство
- Удостоверение за наследници - в случаите, когато имотът е придобит по наследство/прилага се само, ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стара Загора/
- Документ за платена такса
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
Издаване на Удостоверение за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройствоУдостоверение за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройство се издава от дирекция "Строителство и инвестиции".
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 30 лв.
За бърза услуга 60 лв.
За експресна услуга 90 лв.
обикновена услуга – до 14 дни
бърза услуга - до 5 работни дни
експресна услуга - в рамките на 2 работни дни
Начини на плащане на услугата:
- в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в Центъра за административно обслужване
- по банков път
Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 01
- по електронен път - заплащането на заявена електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания - https://pay.egov.bg/
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път